כתבות וידיעות תקשורת

סודות הקריסטלים - התארחתי בפודקאסט "מדברים חופשי"

עם ליעד פז | 11 בפברואר 2024

ליעד פז הוא אדם צעיר שיצא למסע של התפתחות עצמית אישית, אחרי שהחלים לפני מספר שנים ממחלת הסרטן. הוא החל לשדר פודקאסט שנקרא "מדברים חופשי" המשודר באודיו וביוטיוב, והיה לי הכבוד להשתתף בפרק שבו דיברנו על קריסטלים. לפני שהפרק הוקלט ליעד הגיע לקליניקה שלי ועבר טיפול בהילינג קריסטלי, ומרתק לשמוע אותו משתף בחוויה שעבר.
לצפייה ביוטיוב
להאזנה בספוטיפיי

>>

"הקסם שבאבנים"

אילי פארי | נובמבר 2023

בשיחה עם אילי פארי, כתבת ב"מאקו", דיברנו על קריסטלים, קצת יותר מחודש אחרי אירועי שביעי לאוקטובר, אילי ביקשה שאספר על קריסטלים בכלל, ואמליץ על אבנים שניתן להשתמש בהן לצורך הרגעה, חיזוק ולעבור את התקופה הלא פשוטה הזו. היא סיפרה לי על אנשים מוכרים שנוהגים לענוד קריסטלים באופן קבוע, כמו המנהיג האיראני. 
יצאה כתבה מעניינת…

>>

"פותחת תודעה"

עם ניצן אלפסי | ינואר 2023

ניצן אלפסי היא מדריכה רוחנית, מטפלת בתת-המודע ומחברת אנשים לאהבה העצמית שלהם. בפודקאסט השבועי שלה היא מארחת א.נשים שונים מתחומי המודעות העצמית ומשוחחת איתם/ן על תחום העיסוק שלהם. ניצן מחוברת לאנרגיית הקריסטלים והזמינה אותי לשיחה על החיבור אליהם וריפוי בעזרתם.

>>
נגן וידאו

"התכנית של פאולה וליאון"

פעולה וליאון ערוץ 12 | מרץ 2022

האייטם כלל שיחה על נושא הקריסטלים לרגל יום אבני החן הבינלאומי. במהלך השידור ביצעתי טיפול אונליין לליאון עם מערך קריסטלים שהנחתי עליו והזרמת אנרגיית הילינג תוך שימוש בגנרטור האישי.

>>

"אבנים טובות"

סמדר סלטון - ישראל היום | 2022

סמדר סלטון היא עיתונאית במוסף הפנאי של "ישראל היום". היא הגיעה לקליניקה שלי וחוותה טיפול בהילינג קריסטלי. היא באה עם קצת ספקות, אבל בעיקר כ"לוח חלק", ללא ציפיות ספציפיות לכאן או לכאן, והופתעה לטובה.
חלקו הראשון של המאמר מתאר את הטיפול אצלי והתהליך שעברה, ויש לציין שהיה חיבור מצוין בינה וביני ובין הקריסטלים, כפי שהיא מתארת.

>>
נגן וידאו

"מקבלים את השבת"

תכנית עם דב אלבוים. ערוץ 1 | 2011

בפברואר 2011 הגעתי לאולפנים של ערוץ 1 דאז, להשתתף בתוכניתו של דב אלבוים "מקבלים שבת". הוזמנתי לרגל פרשת "תצווה" שחלה באותו שבוע. אלבוים הוא דתי לשעבר שמעביר תכנית שמיועדת גם לחילונים. בכל שבוע הוא מזמין לתכנית מישהו מהעולם החילוני שעוסק בנושא כלשהו הקשור לפרשה. בפרשת "תצווה" מתואר איך אלוהים קורא למשה ונותן לו הנחיות להפוך את אחיו, אהרן, לכהן הגדול, וכחלק מהתלבושות שלו הוא הניח על גופו חושן – לוח ועליו 12 אבני-חן, שכל אחת מהן מייצגת את אחד מהשבטים. אלבוים התגלה כאדם נאור ועתיר ידע, והיה מרתק לשבת איתו ולנסות לשפוך אור על נושא שלמעשה לא הרבה ידוע עליו.

>>

"קריסטלים לא קונים אהבה"

אורן מג'ר - דה-מרקר The Marker | 2006

במסגרת פעולה תקשורתית שביצעתי יחד עם רן שריר, איש יחסי-ציבור, שלחנו ידיעת תקשורת לגבי ערכת "כוכב ארבע הרוחות" להרבה גופי תקשורת, ולכל מי שנענה שלחנו את הערכה. אורן מג'ר, כתב ב"דה-מרקר" החליט לכתוב על הערכה דווקא במוסף שהיה מיועד לגברים. הוא כתב בצורה שנונה ומפרגנת, הוא התעקש לשלם עבור הערכה ואף חווה אותה לפי ההוראות. האיכות של הכתבה לא מדהימה, אבל אני זוכרת אותו לטובה, ככה עושים עבודה עיתונאית.

>>

"כשצ'אקרה פוגשת קריסטל"

מגזין לאישה - בתיה מלמד | 2003

זהו אייטם מאד ישן, אבל לעיתון לאישה יש הרבה תפוצה ואורך חיים, ונראה לי שגם אחרי 20 שנה (ברגע הכתיבה) זה רלוונטי. האייטם נעשה בצורה מקצועית, הלכתי להתראיין אצלה פיזית, והגיעה צלמת של העיתון אלי הביתה לצלם את התמונה. יצאה כתבה מאד אמיתית ולא מתחכמת, שהביאה בעקבותיה הרבה מאד תגובות ופניות.  

>>

מדברות קריסטלים - הפודקאסט

פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

*להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה