התעניינות לגבי מוצר

תשע הנשמות של החתול / ג’פרי מוסאייף מאסון

    X

    תשע הנשמות של החתול / ג’פרי מוסאייף מאסון

    מאת ג'פרי מוסאייף מאסון. הוצאת מחברות לספרות

    המחבר, חובב חתולים בנשמתו, מתאר תקופה בה חילק את חייו בניו-זילנד עם חמישה חתולים שאימץ. הוא התבונן בהתנהגותם ותגובותיהם בנסיבות שונות וחיבר מסמך מרתק זה שהוא ייחודי בנסותו להסביר את התעלומה של נפש החתול שהיא עלומה גם לאלה שאוהבים חתולים ומגדלים אותם. הספר חודר אל תוך עולמם הסודי של החתולים, מגלה רגשות, מנפץ מיתוסים ומצביע על נקודות חשובות באופי שלהם, כמו הצורך החברתי שלהם זה בזה והצורך העמוק שלהם בחברתנו, בני-האדם, שגורם להם לבוא ולחיות במחיצתנו.

     

    יש התייחסות בספר לנושאים חשובים בנפש החתול כמו: פחד, כעס, קנאה, סקרנות, אהבה, אהבת-משחק ועוד. יש בספר ציטוטים מתוך הספרותההיסטוריה, ומסיפורים נפלאים אמיתיים של מגדלי חתולים ושל רופאים וטרינריים. חמשת החתולים של המחבר שלפי תפישתו בעצם הם אימצו אותו, הם מקור לא אכזב לסיפורים משעשעים ומאלפים, על שובבותם, סקרנותםאדישותם, וכל יתר הרגשות הפועמים בהם.

     

    חשובות לא פחות הן האבחנות שנעשות בספר בין החתולים המבוייתים (בין אם הם גדלים בבית או ברחוב) לחתולים בר שהם זן אחר בעל מאפייני אופי שונים. הספר מומלץ בחום וגם כאלה שאינם מכירים חתולים, אדישים אליהם או לא מחבבים אותם יוכלו להעמיק את הבנתם לגבי חיה מסקרנת זו.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה