התעניינות לגבי מוצר

תודעה חוזרת הביתה / ביירון קייטי * ועוד

    X

    תודעה חוזרת הביתה / ביירון קייטי * ועוד

    ביירון קייטי היא אישה שהגישה את מתנתה לעולם לאחר שחוותה הארה. שיטתה של קייטי, "שיטת העבודת" משתמשת בכלים פסיכולוגיים וחשיבתיים שפותחים נתיב אל נפשו ונשמתו של מי שעושה את “העבודה”.  בכל כיוון שבו נבחר להתבונן על כך, ללא ספק מתנתה של אשה זו לאנושות גדולה לעין ערוך. במחיצה זו אמליץ על ארבעת הספרים שלה שיצאו בעברית.

    כדרכם של לא מעט מהמורים הגדולים של תקופתנו, הגיעה קייטי להבנות שהיא מעבירה היום לאחרים לאחר שחוותה בחייה האישיים משבר והתמוטטות שבאו אחרי שנים של סבל פנימי עצום. מתוך המפץ הגדול בחייה היא יצאה עם שקט נפשי ותחושת שליחות ומתנה לאנושות: שיטה מדהימה לחקירת מחשבות שמתאימה והולכת במקביל עם כל שיטה רוחנית גבוהה, מעמיקה ונקייה אנרגטית. מאז הגיעה אליה השיטה קייטי נוסעת בכל העולם ומקיימת את השליחות שלה ללא לאות.

    “העבודה” של ביירון קייטי מבוססת על זיהוי של  מצב מלחיץ והמחשבה המלחיצה שיושבת בבסיסו וחקירת אותה מחשבה תוך שימוש בארבע שאלות שמלוות בטכניקה פשוטה. העבודה מביאה לכך שאצל מי שעושה אותה ברצינות ובהתכוונות מתרחבת הפרספקטיבה והתמונה מתגלה על כל צדדיה. מתוך המוכנות להתבונן על הדברים בראייה רחבה מתחילות המחשבות המלחיצות לנשור והאדם מקבל ראייה נקייה ואובייקטיבית.  שיטת “העבודה” מחוללת את ההבנה שהמציאות היחידה בחיים של כל אחד מאתנו היא זו המתחוללת בתוכנו והדרך לשנותה היא בשינוי הסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו לגבי מה שקורה, זה עד כדי כך פשוט.

    *"תודעה חוזרת הביתה" הינו ספרה האחרון שיצא בעברית, והוא מקביל את שיטת העבודה ל"סוטרת היהלום של המורה הרוחני בודהה.

    *אלף שמות לאושר"  הינו ספרה השלישי שיצא בעברית, קייטי כתבה אותו יחד עם בן-זוגה לחיים, סטיבן מיטשל, שכתב את הגירסה האנגלית לספר “טאו טה צ’ינג”  מאת החכם הסיני לאו טסו, הנחשב לאחד הספרים המוארים ורבי ההשראה ביותר שנכתבו אי-פעם, ויש בספר הקבלה בין שיטת העבודה לחוכמה הכתובה בספר העתיק.

    "אהבתך חשובה לי – האם זו האמת?" הוא ספרה השני בעברית, כמו בספריה האחרים, גם כאן דרך חקירות המחשבות מראה לנו קיטי שרוב האנשים מתמודדים עם אותן כמה בעיות ספציפיות שחוזרות על עצמן. ספר זה מתמקד בעיקר במערכות יחסים וביחסי אהבה בין אדם לרעהו שהוא שיקוף של מערכת היחסים של האדם עם עצמו.

    "לאהוב את מה שיש" הוא הספר הראשון בעברית של ביירון קייטי, והוא נותן הסבר ראשוני ומעמיק על מהי השיטה ואיך עובדים איתה.

    עוד מידע על עבודתה של קייטי ניתן לקבל באתר שלה: www.thework.com

    לאהוב את מה שיש – ארבע שאלות שיכולות לשנות חיים. 
    מאת ביירון קייטי עם סטיבן מיטשל.
    הוצאת פראג.

    אהבתך נחוצה לי – האם זו האמת.
    ביירון קייטי בשיתוף עם מייקל כץ
    הוצאת מטר.

    אלף שמות לאושר -כיצד לחיות בהרמונה עם הדברים כפי שהם.
    מאת ביירון קייטי.
    הוצאת מטר.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 14 עלה ביום רביעי 20/3/24 בנושא: קריסטלים ופאנג-שואי עם האורחת ורד אליהו כהן. 

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה