התעניינות לגבי מוצר

שיחות עם אלוהים / ניל דונאלד וולש * ועוד

    X

    שיחות עם אלוהים / ניל דונאלד וולש * ועוד

    כשיצא הספר הראשון בסדרת “שיחות עם אלוהים” בשנת 1992 הוא חולל מהפכה גדולה בתפישות העולם הרוחניות של רבים. עבור אנשים מסוימים הוא נחשב עד היום כספר מפלס דרך ומשנה מציאות. לא הרבה אחריו הוציא המחבר עוד שלושה ספרים.

    ארבעת הספרים מהווים מסמך מרתק שהתקבל בתקשור מיישות המכנה עצמה בשם ‘הבורא’. בסדרה מידע לגבי נושאים שונים ותשובות מדהימות לכל השאלות שתמיד רצינו לשאול. השאלה המתבקשת היא: מהיכן בעצם הגיע המידע הכתוב בספרים אלה? האם אכן אלוהים הוא המדבר, או המחבר המציא את המידע ושם אותו כביכול בפי אלוהים? התחושה שלי היא שזה לא ממש משנה. החומר המועבר בספרים הוא נפלא ומחכים יהיה מקורו אשר יהיה. כל אחד מהספרים האלה גורם לאלה המתחברים לנאמר לתחושה עמוקה של הרחבת הידע ויש תחושה ברורה של אנרגיית ריפוי שעוברת דרכו יחד עם חיבור למקורות גבוהים בעת הקריאה.

    דמיינו לעצמכם שאתם יכולים לדבר עם הבורא עצמו ולשאול כל שאלה אפשרית שעולה בתודעתכם, זו פחות או יותר החוויה שחווה ניל דונאלד וולש, הספרים נכתבו בתקשור בכתיבה אינטואיטיבית והם ערוכים כשאלות ותשובות שהולכות ומתרחבות כמו אדוות של מים באגם. ניתן לקרוא אותם כל אחד בנפרד, אך יש התפתחות בצורה בה נכתבו: בעוד ששיחות עם אלוהים חלק ראשון” עוסק בהתפתחות האישית של האדם מול עצמו, שיחות עם אלוהים חלק שני” מרחיב את היריעה ומתייחס להתפתחות ברמה החברתית-קהילתית. שיחות עם אלוהים חלק שלישי” יוצא אל מחוץ לתחומי הפלנטה ומתייחס למושג ה”מ – הוויות מפותחות, והכוונה כאן היא ליישויות חוצניות שמקורן מנקודות אחרות ביקום שאינן פלנטה ארץ ומטרתן ללמד אותנו מושגים חדשים. “ידידות עם אלוהים” חתם את הרביעייה ומביא את סיפורו האישי של ניל דונאל וולש, סיפור מצמרר ומרתק על אדם שאיבד הכל, נפשית וחומרית ומתוך זעקת הכאב שלו ותוך ייסורים עצומים נולדו הספרים שהפכו אותו לאדם עשיר ומפורסם, שבידע הנשגב שלו מעשיר אחרים.

    ניל דונאלד וולש הוציא בהמשך ספרים נוספים לעבודה עצמית וספרי ילדים בנושא, אבל הידועים והמובילים הם ללא ספק הארבעה הראשונים.

    שיחות עם אלוהים חלק שני. מאת ניל דונאלד וולש. הוצאת אופוס.

    שיחות עם אלוהים חלק שלישי. מאת ניל דונאלד וולש. הוצאת אופוס.

    ידידות עם אלוהים. מאת ניל דונאלד וולש. הוצאת אופוס.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 14 עלה ביום רביעי 20/3/24 בנושא: קריסטלים ופאנג-שואי עם האורחת ורד אליהו כהן. 

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה