התעניינות לגבי מוצר

קסם אבני החושן – התכונות המופלאות של אבני הכוהן הגדול / קוני איסלין ואיתי גולדברג

    X

    קסם אבני החושן – התכונות המופלאות של אבני הכוהן הגדול / קוני איסלין ואיתי גולדברג

    רבות נכתב ונאמר על החושן של הכוהן הגדול המוזכר בתנ”ך בעיקר בספרים “שמות” ו”דברים”. החושן היה אפוד משובץ בתריסר אבני חן אנרגטיות, וכשהכהן הגדול היה נכנס אל ארון הקודש הוא היה עוטה את החושן על גופו. על פי המסופר היו הקריסטלים יוצרים מבנה אנרגטי שהיה הופך אותו לצינור של אור ומאפשר לו להיות ברמה אנרגטית בה יכול היה לתקשר ישירות עם הבורא. תריסר האבנים היקרות שהיו משובצות בו היו בעצם אבני ריפוי, שרבות מהן מוכרות לנו עד היום.

    המיתוס של החושן עדין מלהיב ומרתק רבים וניתן לראות קמעות, תמונת, חמסות ותכשיטים בהם משובצות תריסר אבנים אלה. מדענים ומיסטיקנים שונים חוקרים עד היום לגבי פשר קסם אבני החושן וזהותן של האבנים היא נושא שלגביו חלוקות הדעות עד היום. תעלומה ומסתורין אופפים את הנושא, ולעיתים מדובר בדעות והשערות. 

    ספר זה מביא פירוט נרחב של אבני החושן ומשתדל לזהות אותן זיהוי מוחלט.  בנוסף, מובא בו פירוט של תכונות של כל אחת מהאבנים שסבורים שהן אבני החושן,  ופעילותה על המרכזים האנרגטיים בגוף.

    הספר נכתב במשותף על-ידי איתי גולדברג – חוקר ישראלי שחקר את מסתרי החושן במשך שנים יחד עם קוני איסלין, חוקרת והילרית, המתמחה בתחום הקריסטלים, הרפואה המשלימה והמחקר הפארפסיכולוגי.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה