התעניינות לגבי מוצר

סוד הגביש / שני תודר

    X

    סוד הגביש / שני תודר

    סוד הגביש הוא ספרה החדש של שני תודר מהחנות “סטונאייג’ קריסטלים”. הספר מכיל שילוב מרתק וייחודי של מידע גיאולוגי, גמולוגי, היסטורי ואנרגטי.

    הספר מיועד לחובבי היופי והטבע, הכימיה והגאולוגיה. לתכשיטנים ובעלי חנויות תכשיטים המעוניינים להעשיר את עולמם ולהעביר מידע ללקוחותיהם. הוא כולל מידע נרחב לעוסקים בתחומי הריפוי השונים המעוניינים לשלב קריסטלים כחלק מהטיפול וההעשרה.

    זהו ספרה השני של שני. ספרה הקודם “סוד הקריסטלים” (שתורגם גם לאנגלית) זכה להצלחה רבה בארץ ובעולם.

    הספר נכתב מתוך אהבה לקריסטלים-גבישים ומשלב מידע גאולוגי על אופן ומקום היווצרותן של האבנים, מידע גמולוגי לאבחון אבני חן, מידע על השימוש באבני החן לאורך ההיסטוריה. זאת, לצד הסברים נרחבים על יכולת השפעתן של הקריסטלים ברבדים השונים.

    שני (צ’רני) תודר, ספגה הוויה וגישה רוחנית מאמה, מנורה צ’רני, שהייתה מהראשונות בארץ שעסקה בהתפתחות רוחנית. שני עוסקת בתחום הקריסטלים משנת  1988. יחד עם בעלה, אדם תודר, ייסדה את סטונאייג’, חנות אבנים, מהגדולות בעולם, המתמחה בייבוא מגוון אבנים, ישירות ממכרות מרחבי תבל.

    הרבה מהידע בספר נכתב הודות לפידבקים של לקוחות ואנשים שבאו לייעוץ. הקוראים מוזמנים בנוסף להנאה מהספר גם לבקר בסטונאייג’ שהיא מקום שניתן לשהות ולבלות בו שעות.

    סטונאיג’ קריסטלים – אבא הילל 17 רמת-גן.
    טלפון: 03-5784506
    אתר החנות: www.astoneage.co.il

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה