התעניינות לגבי מוצר

מסע הנשמות – תיאור החיים בין הגלגולים / ד"ר מייקל ניוטון

    X

    מסע הנשמות – תיאור החיים בין הגלגולים / ד"ר מייקל ניוטון

    ההתמקדות במסמך מרתק זה בעצם אינה בשחזור גלגולים, אלא בנושא אחר שיש לגביו מעט מאד מידע עד היום: “עולם הרוחות”, כך קורא ניוטון לאותו מקום שאליו הולכות הנשמות בין הגלגולים. ד”ר מייקל ניוטון הוא בעל תואר דוקטורט בפסיכולוגיה ומהפנט מוסמך. כשעסק בתהליכי רגרסיה ושחזור גלגולים פיתח שיטה שמאפשרת לו להכניס את המטופלים אותם הוא מהפנט בעזרת קודים מסוימים לתוך עולם מרתק זה שבין הגלגולים.

    בספר סוקר ד”ר ניוטון עולם זה על כל רבדיו, בעזרת הבאת תמלילי שיחות עם 29 מטופלים שהוחזרו אחורה בתהליך של היפנוזה והביאו מידע בנוגע לחוויות שלהם לאחר המוות בגלגולים קודמים. הוא מדבר על תהליכים של למידה, הסקת מסקנות, קבלת החלטות, היררכיה של הנשמות ועוד.

    זהו מסמך חשוב ביותר שהקריאה בו נותנת הבנה לגבי מהות הקיום האנושי ולוקחת את הקורא למקום בו הוא יכול לראות את גלגולי החיים והתקופות שביניהם ולקבל פרופורציות נכונות לגבי מקומנו בחיים, המוות שאנו חווים ומשמעות הגלגולים השונים בהתפתחות של הנשמה.

    שני ספרים נוספים שכתב  ד"ר מייקל ניוטון מביאים מידע נוסף על הנושא. “גורלן של נשמות” הינו המשך התיעוד של "מסע הנשמות", ומביא תיעודים נוספים מפי פציינטים שהופנטו ונשאלו על העולם שבין הגלגולים. ספר נוסף שכתב, "החיים בין הגלגולים" הינו מדריך להיפנוזה, בה מסביר ד"ר ניוטון את שיטתו בפירוט ועונה על שאלות שעשויות לעניין בעיקר מטפלים  בהיפנותירפיה.

    גורלן של נשמות. מאת ד"ר מייקל ניוטון. הוצאת אור-עם.

    החיים בין הגלגולים. מדריך להיפנותירפיה באמצעות רגרסיה רוחנית. מאת ד"ר מייקל ניוטון. הוצאת אור-עם.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה