התעניינות לגבי מוצר

ילדי האינדיגו – הילדים החדשים הגיעו / מאת לי קרול וג'אן טובר

    X

    ילדי האינדיגו – הילדים החדשים הגיעו / מאת לי קרול וג'אן טובר

    רב-מכר שבוחן גישה מעניינת, לפיה תינוקות רבים שמגיעים לעולם בשנים האחרונות, החל מתחילת שנות השבעים, הם בעצם נשמות מפותחות בעלות מבנה נפשי מיוחד שמתחיל לבוא לידי ביטוי כשהם הופכים להיות בוגרים, והם בעצם באו הנה כדי לעזור לחברה האנושית לעשות את השינוי הגדול הכרוך במעבר בין העידנים שמתרחש בתקופה זו.

    במציאות מפגינים ילדים אלה סממנים וצורות התנהגות שאינם מוכרים מהעבר. הם רגישים בצורה יוצאת-דופן, ובילדותם חלקם מאובחנים כילדים בעייתיים עם קשיי הסתגלות, לעיתים כסובלים מהפרעות קשב, או אף כאוטיסטים בדרגה קלה.

    התבוננות מקרוב בילדים אלה מגלה תופעות מאד מעניינות של רגישות, אינטליגנציה גבוהה וחיבורים רוחניים יוצאי דופן. פותחה שיטה לאבחן ילדים אלה ולהתייחס אליהם בצורה שונה מהמסגרות המקובלות. הורים שהיו מספיק פתוחים וקשובים לתרגל צורות התייחסות אלו ולתת לילדים אלה את הקרקע להתפתחותם הגיעו לתוצאות מרחיקות לכת. זהו ספר שזכה להד עצום מצד הורים רבים כמו גם לקיתונות של ספקנות וחוסר-אמון.

    המחברים מרצים כיום בכל העולם על הנושא וזוכים להאזנה רחבת-טווח. לי קרול הוא מחברם של ספרי קריון השונים. לאחר שפורסם ספר זה הוציאו המחברים ספר נוסף שנדפס בארץ בהוצאת אור-עם בשם "חגיגת ילדי האינדיגו", שהוא בעצם מקבץ של סיפורים וציטוטים על ומאת ילדים שאובחנו כילדי אינדיגו.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה