התעניינות לגבי מוצר

וחך, אוכל יטעם לו / יפית סרנגה

    X

    וחך, אוכל יטעם לו / יפית סרנגה

    בעידן המודרני בני האדם מרוכזים בעצמם, מתחוללים שינויים רבים ומהירים בכל תחומי החיים, גם שינוי משמעותי במזון שאנו בוחרים לאכול. המחברת, יפית סרנגה, מזמינה אותנו בספר זה לדיון פתוח, מוסרי ומעמיק על המקום שלנו ביחסינו עם בעלי החיים, הכוחות המשפיעים עלינו בעידן המודרני והאחריות האישית של כל אחד מאיתנו לבחירות שלנו, גם במזון.


    סרנגה בוחנת כיצד בעידן בו אנו מרוכזים בעצמנו, משפיעה אכילת בעלי חיים על התפתחותנו המוסרית, אושרנו והיכולת שלנו להיות מאושרים ומסופקים. הספר מעלה שאלות פילוסופיות חשובות ורלוונטיות, כמו: האם אכילת בעלי חיים היא בחירה אישית ועל כן אין להתערב לאדם בתזונתו? באיזו מידה, אם בכלל, אנו מודעים למעורבות שלנו בתעשיית בעלי החיים כצרכנים? מה ייחודי לתקופה המודרנית מול הטענה כי האדם משחר ההיסטוריה אכל בעלי חיים? מהי בסופו של דבר "המידה הטובה" והמוסרית ביחס לאכילת בעלי חיים בעידן המודרני?


    המחברת יפית סרנגה היא במקור ממשפחה של קצבים, בעלת תואר שני בפילוסופיה מאוניברסיטת בר-אילן ותואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל. ציירת ויוצרת. במקצועה מכהנת כסמנכ"לית שיווק בחברת ההייטק "קומטל ישראל" ופעילה למען שחרור בעלי-חיים.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה