התעניינות לגבי מוצר

הסודות האבודים של אטלנטיס – ילדי חוק האחד / ג'ון פניאל

    X

    הסודות האבודים של אטלנטיס – ילדי חוק האחד / ג'ון פניאל

    זהו  ספר שמביא מידע חשוב על יבשת אטלנטיס, תיאוריות חלופיות בנושא הבריאה, ועל תרבויות עתיקות באופן כללי. הסופר ג'ון פניאל גילה מנזר עתיק ואגדי בהרי טיביט, שנבנה על ידי ילדי חוק האחר, אנשים שנחשבו בעבר לאלים, ומשתייכים למסורת רוחנית ששורשיה ביבשת האגדית אטלנטיס. תוך קריאת הספר אנו מצטרפים אל הסופר במסעו אל המנזר בטיבט ואל שלוש השנים שבילה שם כנזיר בעודו לומד את הפילוסופיות, התורות והטכניקות הרוחניות העתיקות של ילדי חוק האחד.

    הספר כתוב במבנה מרתק המאפשר לקוראים לחוש כאילו הם לוקחים חלק בהתנסויותיו של הסופר. מוצגות בו האהבה החמלה והחביבות כמעלות הרוחניות החשובות ביותר. הספר מעניק לקוראים מפתחות חשובים בדרך לעתיד מבטיח ושליטה חיובית בחיים של כל מי שיסכים לממש את העקרונות. התורות החשובות של "ילדי חוק האחד" מובאות בו בתחומים האלה: נבואה, סודות השלווה הפנימית, חירות ו"הארה", מדיטציות וטכניקות אנרגיה, מטהפיסיקה מדעית והבנת טבע החיים האלוהיים.

    ג'ון פניאל הגיע למנזר והתחנך בו במשך שלוש שנים עד שהגיע להארה והפך לנזיר נעלה של מסדר ילדי חוק האחד. בחלקו הראשון של הספר הוא מספר כיצד נדד והגיע לטיבט. הוא מספר את סיפורה של היבשת האבודה אטלנטיס ואת הסיבות לחורבנה. הוא מתאר את התורות והפילוסופיות הרוחניות שמקורן באטלנטיס. בחלקו השני של הספר הוא חושף את הטכניקות והמדיטציות הסודיות שילדי חוק האחד השתמשו בהן מאז ימי אטלנטיס.  

    ג'ון פניאל נפטר בשנת 2002, הספר שכתב כולל ציטוטים מכתבים עתיקים וכן את שיחותיו של הסופר עם המורה האישי שלו.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 17 שעלה ב-1/5/24 הוא פרק בו אנחנו דיברנו על אבני החושן ועל קריסטלים כתרופות של הקב"ה

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה