התעניינות לגבי מוצר

טיפול בקריסטלים / הילינג עם קריסטלים, ככלי עזר לריפוי והתפתחות אישית

    X

    טיפול בקריסטלים / הילינג עם קריסטלים, ככלי עזר לריפוי והתפתחות אישית

    טיפול בהילינג בשילוב קריסטלים וכלים טיפוליים נוספים, כולל הנחת מערך קריסטלים על או מסביב למטופל ולעיתים מגע עדין.

    מאז ומתמיד מלווים הקריסטלים (גבישים) את האדם. לאורך ההיסטוריה הם מוזכרים כקישוטים, אבנים טובות לתכשיטים וכלי-עזר לטקסים שונים ותהליכי-ריפוי. הם מהות רוחנית מצד אחד, אך קיימים בעולם החומר הפיזי וניתן לחוותם בחושים הרגילים. למעשה, כל אחד יכול להתחבר אליהם ולהכניסם אל תוך חייו בהתאם למידת החיבור שלו אליהם. תחילת שנות ה-2000 מסמלת את תחילתו של עידן חדש, ובתקופה זו  הולך וגובר העניין בתחום העל-חושי. אנשים נמשכים אל הקריסטלים ונפתחים לשימושים השונים בהם.

    לקריסטלים שימושים אפשריים רבים:  אפשר לענוד קריסטל כתכשיט, לשאת ביד או בכיס הבגד. אפשר לשים ליד המיטה, על השולחן או בתיק, ניתן לעשות  מדיטציה ולצרף את הקריסטל לתהליך, וכמובן: בתהליכים טיפוליים ניתן להניח  מערך שלם של קריסטלים על הגוף או מסביבו כדי לאזן את הזרימה האנרגטית.

    מהו הילינג?
    לפי הגישה ההוליסטית המערכת האנושית מורכבת מגוף פיזי והילה, שהיא השדה האנרגטי המקיף אותו ונקרא "הילה”, המורכב ממספר שכבות (רמות): פיזית, רגשית, מחשבתית ורוחנית. הרבה התרחשויות  קורות למעשה בהילה. כשיש במערכת חוסר-איזון, טיפול בחלק אחד ממנה לרוב לא יספיק. ההילה מחוברת לגוף הפיזי באמצעות הצ’קרות (מרכזי אנרגיה) המפוזרים לאורך הגוף הפיזי.  לכל צ’קרה תדר, צבע וצליל ייחודיים לה.

    בחלל העוטף אותנו מתקיימת כל הזמן אנרגיה בתדרים שונים, וכל צ’קרה מושכת ומעבירה דרכה את תדר האנרגיה המתאים לה וחסר במערכת. זהו אמצעי נוסף של המערכת האנושית (בנוסף לאכילה, שתייה ונשימה) לקלוט לתוכה אנרגיה.

    הצ’קרות הן איבר לכל דבר, שנמצא במימד האתרי, הן אמורות לפעול כל הזמן, להסתובב במהירות האופטימלית לאותה מערכת אנושית, לקלוט ולהוציא דרכן אנרגיה.

    עקב נסיבות ומצבים שונים, חלק מהצ'קרות מגיעות למצבי חוסר איזון או חסימה. זה יכול לקרות בצ’קרה אחת או בכמה בו זמנית. ההשפעה היא בכל הרמות: רגשית, השכלית, רוחנית ובסופו של דבר גם הפיזית.

    ההילינג לסוגיו השונים משפיע בראש ובראשונה על ההילה והצ’קרות. זהו סוג ריפוי שמתגבר ומאזן את האנרגיות של המערכת האנושית, מתקן את האיזון במידה והוא מופר. הילינג עם קריסטלים הוא סוג מסוים של הילינג בו נוספות אבני חן שמתדרות אנרגיית אור גבוהה לתהליך הריפוי על מנת למקד ולהעצים אותו.

    איך פועלים הקריסטלים?
    הקריסטלים שייכים לממלכת הדומם. רובם אבנים, לכל קריסטל צבע והרכב מינרלי, והוא מושך ומעצים תדר מסוים של אנרגיה ומהדהד אותו. בדומה לגוף האנושי יש לקריסטל שדה אנרגטי המקיף אותו.

    המטפל בקריסטלים מזהה איזו אנרגיה חסרה אצל המטופל/ת ובוחר את הקריסטלים המתאימים שיאזנו  את תדרי האנרגיה שלו/ה. התדר האנרגטי של הקריסטלים מתאחד עם התדרים של הצ’קרות וההילה והשפעה זו מביאה את המערכת האנושית של המטופל/ת למצב מאוזן יותר.

    בשלב ההתחלתי של הטיפול המטפל בודק את המצב האנרגטי של המטופל, באמצעות הידיים, מטוטלת או אבן מיוחדת לכך. בהמשך מניח המטפל מערך קריסטלים על גופו של המטופל ו/או סביבו, הקריסטלים יכולים להיות גולמיים או מוחלקים, לעיתים אף מלוטשים. מטרת המערך למקד, לחזוק ולהעצים את האנרגיה של המטופל. המערך פועל את פעולתו המחזקת/ממקדת ותוך כדי כך המטפל מעביר אנרגיה דרכו אל המטופל באמצעות ידיו או אחיזת הגנרטור האישי וכיוונו אל המטופל.

    מהי חשיבותו של החלק השיחתי בהילינג הקריסטלי?
    במפגש הראשון מתקיימת שיחה, בה המטופל/ת מביא /ה את הציפיות מהטיפול, כדי לעשות את הטיפול מדויק ונכון, יש להצליב מידע זה עם המצב האנרגטי של המטופל ומסרים שמתקבלים עבורו על ידי המטפל/ת. במהלך הטיפול עולים ומשתחררים תכנים דרך המודעות והחוויה וחשוב לעבד אותם בתהליך שיחתי. אורך החלק השיחתי והנפח שלו מול זמן הטיפול משתנים ממקרה למקרה, אך חשוב שיהיה תהליך שיחתי, גם אם קצר.

    מהו אורכו של תהליך טיפולי בקריסטלים?
    אורכו של כל טיפול יכול להשתנות, זה לרוב יהיה משהו בין שעה לשעתיים, בתאם לסיכום בין שני הצדדים ובכפוף לצורך של המטופל/ת. אורכו של התהליך משתנה מאדם לאדם, במקרים בהם נדרש שינוי משמעותי ויש רצון להכנס לעומקם של דברי, רצוי מאד להתחיל בתדירות של פעם בשבוע.  אפשר להגדיר טיפול כזה כקצר-מועד, וכבר לאחר מפגשים בודדים יורגש שיפור.

    לאילו סוגיות מתאים  ההילינג הקריסטלי?
    ההילינג קריסטלי יכול  לאזן את כל הסוגים של אתגרים וחוסרי איזון, אך נוגע קודם כל ברבדים המעודנים, הרגשיים/חשיבתיים/רוחניים, דרכם הוא עשוי לחלחל ולהשפיע על הרמה הפיזית.
    דוגמה: הפחתת לחץ ושחרור מתחים דרך הגוף הרגשי יכולה לעזור לאדם שסובל מסימפטום פיזי כמו אולקוס שנגרם מכך שרגשות מוחזקים בפנים ולא ניתן להם ביטוי (מה שאנחנו קוראים: “להחזיק דברים בבטן”).

    מה קורה עם סוגיות פיזיות?
    אין בעיה לקבל אדם כזה לתהליך טיפולי בהילינג קריסטלים, אך חשוב ליידע שהקריסטלים עוזרים בעיקר באופן עקיף, וההמלצה במקרים כאלה היא לטפל בקריסטלים במקביל לטיפולים קונבציונליים או אלטרנטיביים-פיזיים ולא במקום. גם אם הקריסטלים לא ישפיעו ישירות על הסימפטום הפיזי, הם עשויים לגרום למטופל להרגיש לגביהם יותר רגוע, בטוח בעצמו ומחוזק נפשית, מה שיעזור להתמודדות ועשוי להוות רפואה מונעת.

    מהן התוצאות שניתן להשיג בתהליכים של  הילינג קריסטלי?
    זה אפקטיבי במיוחד לאנשים שרוצים לעשות תהליך של התפתחות אישית ונפשית ולנקות חסימות רגשיות. כאמור: אפשר במקביל לעבוד על סימפטומים פיזיים, להקל עליהם ולעיתים אף לרפאם. עבור אנשים מסוימים המטרה היא פריצת-דרך בחייהם, איזון וחיזוק. תהליך כזה מתאים גם לאנשים שמרגישים מדולדלים אנרגטית, סובלים מפחדים והתקפי חרדה וחווים חוסר-מיצוי של הפוטנציאל שלהם.

    הילינג-קריסטלי עשוי להתאים גם למי שנפתחים למודעות חדשה ורוצים ליווי שיעזור להעמקת המודעות והגעה לרבדים גבוהים יותר של רוחניות זה עשוי להתאים גם למי שרוצים להגיע להישגים בעבודה, לעבוד על מערכות יחסים שונות, להגביר את השפע בחיים, למצוא זוגיות מתאימה/לשפר את הקיימת.

    קישור לסיפורי טיפול שונים

    קישור לפרק מהפודקאסט "מדברות קריסטלים" – טיפול בקריסטלים

    נספח: קריאה/פתיחה בקריסטלים:

    במקביל לריפוי האנרגטי בשילוב קריסטלים עליו דובר עד כה, קיימת דרך נוספת להעזר בקריסטלים וזו הקריאה/פתיחה בקריסטלים. להבדיל  מתהליכי טיפול וריפוי,  הקריאה מאפשרת קבלת תמונת-מצב. נשאלת שאלה עם בקשה להכוונה מסוימת לגבי מצב נתון ולאחר מכן בוחר/ת השואל/ת מספר קריסטלים או קלפים ונוצרת תמונה מסוימת שהגיעה מתוך תת-המודע של השואל/ת שאותה ניתן לפרש. על סמך פירוש זה ניתן לתת לשואל כיוונים והמלצות.

    הריפוי והקריאה בקריסטלים משתלבים זה בזה ומשלימים זה את  זה. על הקריאה/פתיחה בקריסטלים ניתן לקרוא בתוך המאמר המפרט את הכלים הטיפולייים השונים. קישור למאמר

    כמו כן, אתם מוזמנים לצפות בסרטון שמדגים טיפול בקריסטלים.

    ואם אתם מעוניינים ללמוד ריפוי בקריסטלים, מוזמנים למלא פרטים למטה ולהצטרף לאחת הסדנאות, מוזמנים לקרוא עליהן במחיצת הסדנאות.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה