התעניינות לגבי מוצר

אמטיסט – מדוע לא תתאים לתהליכי גמילה? ובאופן כללי: מתי עדיף לא להשתמש בה?

    X

    אמטיסט – מדוע לא תתאים לתהליכי גמילה? ובאופן כללי: מתי עדיף לא להשתמש בה?

    Amethyst tooth

    אמטיסט, האבן הסגולה ממשפחת הקוורץ היא ללא ספק אחת האבנים היפות, האהובות והנפוצות. רבים מכירים אותה ואוהבים אותה, נושאים או אוחזים אותה, מניחים על העין השלישית במערכים, ומושבות שלה בחדרי שינה, קליניקות ומשרדים. היא אבן נפלאה לתהליכים שונים של שינוי, מעברים שונים. היא מהדהדת אנרגיה מנחמת במצבים של אבל ונפלאה לתהליכי התחברות לעולם הרוחני.

    למרות הפופולריות הרבה שלה, חשוב לזכור שלמרות יופיה ופשטותה יש כמה לאווים לגביה שחשוב לקחת בחשבון:

    *אמטיסט היא אבן מרחיפה, האנרגיה שלה מרחיבה את ההילה, משקיטה את הפטפוט של המוח ולוקחת את התודעה למחוזות גבוהים, היא מרגיעה את המחשבה ההגיונית והופכת את המודעות ללוח חלק, היא למעשה מעודדת אותנו להתחבר למימדים הגבוהים מתוך המקום שמרפה את החשיבה והידיעה ולהפתח לחוכמה האלוהית הגבוהה מתוך מקום של שקט וענווה, עמדה שמעט מנוגדת להתנהלות התודעתית היומיומית של רובנו.

    התכונה הזו שלה הופכת אותה לאבן חשובה מאד לכל מי שמתפתחים רוחנית ורוצים להכנס לרמות עליונות של ידע וחוכמה.

    אך חשוב מאד להבין את ההשלכות של היותה מרחיפה, מרחיבה את ההילה ומשקיטה את החשיבה, ולמרות כל יתרונותיה, מומלץ להמנע ממנה בכמה מצבים:

    *גמילה מרצון מהתמכרות כלשהי: זהו מצב בו זו תהיה טעות להשתמש באבן מרחיפה, גם אם זו אבן שמחזקת את כוח הרצון, כמו האמטיסט. הנזק שהיא תגרום לתהליך יהיה רב מהתועלת שתביא. ההסבר הוא פשוט: תהליך הגמילה הוא תהליך של שינוי הרגלים שבאופן זמני עלול לגרום לקושי, חולשה, והתנגדויות של המערכת שמתוכנתת בצורה שגויה לרצות ולשאוף אל הדבר אליו התמכרנו: סיגריות, אלכוהול, סמים, אכילה ועוד דברים רבים ומגוונים שבני האדם עלולים להתמכר אליהם. בזמן גמילה חשוב לא להרחיב את ההילה ולא לקחת את הנפש למחוזות גבוהים, חוויה שעשויה להיות מדהימה ומחזקת אצל אדם עם נפש בריאה ויציבה. אצל א.נשים שנפלו להתמכרויות האבן עלולה לתת תחושה של הליכה לאיבוד, ריחוף ללא נחיתה והתרחקות מהקרקוע הכל כך חשוב. חשוב לחזק ככל שניתן את הקרקוע, החיבור למציאות ולאדמה, ולהשתמש באבנים בעלות אנרגיה שעוזרות לחשיבה מסודרת והגיונית, בשילוב של אנרגיה מלטפת ואוהבת.

    *מי שבאופן טבעי הקרקוע שלהם אינו תקין: לאלה יתאימו  יותר אבנים מקרקעת כמו סמוקי-קוורץ, שהפלא ופלא, היא גם האבן שהכי מומלצת לנגמלים מהתמכרות, או עץ מאובן, ובמקרים קשים יותר של עופפות אוניקס שחורה.

    *ילדים בגיל רך: תינוקות וילדים מגיעים למציאות הפיזית מהעולם שמעבר, ויש להם חיבור מאד חזק לעולם הרוחני. בעיקר אצל נשמות מפותחות, עלול להווצר קושי להתרגל לעולם הפיזי הדחוס והמאתגר בו אנו חיים, ופעמים רבות יש לילדים קטנים משיכה טבעית לכל מה שמאפשר להם לרחף. לכן עדיף לאפשר להם להתקרקע בשנותיהם הראשונות, עד גיל 10 כדאי לא להמליץ להם להשתמש באבנים מרחיפות כמו אמטיסט ולכוון אותם לאבנים יותר ארציות כמו: סמוקי-קוורץ, סיטרין, סודלייט, קרנליאן ואם יש משיכה מיוחדת לתדרים סגולים, עדיף לתת להם מיקה-לפידולייט.

    *מאותגרי נפש:  במצבי חולי-נפשי שונים מתהווים חורים ופרצות בהילה. רוב מאותגרי הנפש ניחנו ברגישות רבה, והם בדרך כלל יידעו להזהר ממנה, מה שאי אפשר להגיד על שלושת המצבים הקודמים  הם יימשכו יותר לאבנים פחות מרחיפות, וגם אם ירצו לעיתים אבנים בתדר סגול, אך גם מבין האבנים שלוקחות גבוה הם יעדיפו את אלה שלא מרחיבות את ההילה ושומרות על יכולת החשיבה, כמו פלואוריט סגולה וכחולה.

    נשאלת השאלה: מה כן יתאים לאנשים בתהליכי גמילה?

    דיברנו על אבנים מקרקעות כמו סמוקי-קוורץ ועץ מאובן. במידה ויש רצון או צורך להשתמש בתדרים סגולים: יש כמה אפשרויות שכבר הוזכרו כאן: לפידולייט וצ'רואיט.

    והנה רשימת אבנים שמתאימות לתהליכי גמילה:
    *הידנייט (קונזייט צהובה וירוקה)
    *קואנטום-קואדרו
    *נבולה – מתאימה בעיקר להיבט הפיזי של הגמילה
    *סטאורולייט
    *קה-סרה

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 17 שעלה ב-1/5/24 הוא פרק בו אנחנו דיברנו על אבני החושן ועל קריסטלים כתרופות של הקב"ה

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה