"אתר הקריסטלים"  הינו אתר האינטרנט שכתובתו: www.cmw.co.il

 

 

 

להלן תקנון השימוש באתר:  

 

  1. 1. "אתר הקריסטלים" הינו  אתר גדול ומקיף שעוסק בנושאים של מודעות-עצמית וכולל מידע בטקסטים, תמונות וסרטונים. מידע זה מובא לרשות הציבור מתוך רצון טוב למען העמקת הידע והמודעות העצמית. כניסה לאתר ועיון בחומר המופיע בו מהווים הסכמה לכללי התקנון המפורטים כאן.
  1. 2. רוב המידע באתר שייך לתחום הרפואה האלטרנטיבית ואינו בא שום אופן במקום טיפול ו/או פרוצדורה רפואית רגילה או אלטרנטיבית. שימוש באינפורמציה המפורסמת באתר הוא על אחריות המשתמש/ת בלבד. מקימי "אתר הקריסטלים" לא יישאו בכל אחריות ולא יהיו אחראים בשום מקרה ובכל דרך לכל נזק ישיר או עקיף מכל סוג שהוא, שייגרם למשתמש ו/או לצד שלישי כלשהו בשל שימוש במידע אשר באתר בכלל, ו/או בשל הסתמכות על מידע ו/או שירות מכל סוג שהוא, חומר, מוצר, פרסום או כל מידע אחר שהובאו לידיעת המשתמש דרך אתר הקריסטלים. כל מידע המפורסם באתר זה איננו תחליף להתייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים.
  1. 3. חומר שנכתב ופורסם באתר על ידי מיכל ביאל  מוגן על ידי זכויות יוצרים ואין להעתיק ולפרסם ברבים מידע הלקוח מאתר זה ללא רשות ממנה בכתב ומתן קרדיט. 
  1. 4. מקימי אתר הקריסטלים אינם אחראים לפגיעה או להפרה של זכויות קניין רוחני כלשהן עקב המלצות על אתרים, מטפלים, מרכזים-רוחניים, שיטות-טיפול או כל המלצה אחרת הקיימת באתר. 
  1. 5. המלצות על חנויות וספרים ב"אתר הקריסטלים" אינן מסחריות והן מבוצעות ללא תשלום כספי ומתוך רצון לתת שירות. למרות הנאמר לעיל ההחלטה לרכוש את המוצר היא לפי בחירתו ועל אחריותו של  המשתמש באתר. ההמלצה היא להתייחס בזהירות למידע המומלץ ולהשתמש בו בתבונה.
  1. 6. מקימי "אתר הקריסטלים" רשאים שלא לפרסם המלצות, מאמרים וכתבות או כל חומר אחר במידה ואלה אינם עונים לקריטריונים שנקבעו על ידם או על פי כל שיקול דעת, וכן רשאים לשנות את תוכן ו/או את מבנה התוכן של כל סוג מידע הנשלח אל אליהם לשם פרסום ו/או לשם צירוף לדפי האתר.
  1. 7. מקימי "אתר הקריסטלים" רשאים להפסיק בכל עת את ההמלצות, כולן או מקצתן, על פי שיקול דעתם הבלעדי.  כמו כן, למקימי "אתר הקריסטלים" קיימת הזכות לשנות מעת לעת את מבנה האתר בלא צורך להודיע על כך מראש.  שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות ו/או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו"ב.  
  1.