אודות

שמי מיכל ביאל ואני שמחה להזמין אתכם לאתר זה, שהוא מאגר מידע בנושא קריסטלים ומודעות עצמית, שפתוח באהבה לכל מי שרוצה להעמיק את הידע. האתר הוא מבחינתי פרוייקט נהדר, דרך נהדרת להעמיק את הידע שלי תוך העשרת הידע של אחרים.את עולם הקריסטלים המופלא פגשתי בשנת 1995, כשנפתחתי לדרך הקסומה של הרוחניות, היה ברור לי שזוהי הדרך הנכונה עבורי, לטפל באלה שיבחרו בי, ולעזור להם להגיע למקום נכון יותר במציאות, לעזור לאחרים להתפתח תוך כדי שאני גדלה ולמדה בעצמי.

 

התחלתי ללמוד, זימנתי לעצמי מורים ומורות, סדנאות וכלים טיפוליים, התחלתי לצבור ידע ומידע. הקריסטלים היו שם מתחילתה של הדרך ככלי עזר להעצמה ומיקוד, הידע נאסף ונצבר, כמות הידע על תכונותיהם של הקריסטלים היא אינסופית, ועלה הצורך לארגן אותו, שמחתי לאפשרות לחלוק את הידע עם אחרים, וכך התחיל הפרוייקט הנהדר הזה, אתר הקריסטלים.

 

האתר עלה לראשונה בשנת 2003 ומאז עבר שינויים ושיפורים, הוא גדל ומתעדכן ללא הפסקה, בנוסף למידע על אבני ריפוי שונות תוכלו למצוא פה מידע על הצ’קרות, המלצות על ספרים, חנויות, שיטות טיפול נוספות וסיפורים מהקליניקה, כמובן בלי לחשוף את זהות המטופלים.

 

מדי פעם יוצאו פריטים שונים למכירה, וכן יועלו סרטונים עם טיפים לעבודה עצמית.
אם תרצו תוכלו לפנות אלי בהודעה טלפונית או באימייל ואתם מוזמנים באהבה להירשם לניוזלטר ולקבל מדי פעם מידע על תאריכים קרובים לסדנאות ופעילויות שונות.

 

תודה לכל מי שתומך ומפרגן, אשמח לשמוע מכם,
אוהבת – מיכל.