התעניינות לגבי מוצר

שפע – מצב של מודעות

    X

    שפע – מצב של מודעות

    Close up Bare Hand of a Man Covering Small Flowers at the Garden with Sunlight Between Fingers.

    השפע מהו: מדובר במושג משמעותי בתקופה זו בה האנושות עוברת מהפך תודעתי ואנשים רבים נפתחים למודעות עצמית מכיוונים שונים. כשאנו מדברים על “שפע” הכוונה היא למימוש פיזי, מנטלי ונפשי של אנרגיה ויצירתה במידה הרצויה והמתאימה. מושג השפע כולל דברים מופשטים כמו: אהבה, חברים, הנאה, עניין, רעיונות צחוק ובריאות וגם דברים חומריים כמו: כסף, בית בגדים, מכוניות תכשיטים וכו’.

    עבודת מודעות אמיתית בנושא שפע תוכל להתחיל לקרות עם ההבנה שהשפע נוצר מבפנים והתבטאותו (או אי-התבטאותו) בחיים מצביעים  על מצב של תודעתי ובחירה.

    חוקי יקום (קיום): קיימים כמה חוקי-קיום יסודיים שנכונים בכל מקום ובכל זמן. הם נקראים כך מאחר והם העקרונות הבסיסיים של הקיום שלנו. הכרת חוקים אלה מאפשרת לזרום עם החיים ולא נגדם. במקביל קיימות תבניות-חשיבה, אמונות  אישיות או קבוצתיות שאנחנו מאמצים לעצמנו, את חלקן אנו יוצרים בעצמנו וחלקן מגיע מבחוץ: מהורים, חברים, מוסדות-חינוך, אמצעי-תקשורת וכו’. תבניות אלה מתפקדות לאורך הזמן כאמת הפנימית שלנו ואנו מוצאים עצמנו חיים ופועלים בהסתמך עליהן, אנו לא תמיד מודעים אליהן ולמעשה חלקן מיותרות ואינן מיטיבות עמנו. עבודת מודעות עמוקה ורצינית מאפשרת לנו לפגוש תבניות אלו ולהחליט אם ואיך לשנותן או להוציאן לחלוטין מתוך חיינו. 

    איך מתחברים לשפע: יצירת השפע מבפנים נוצרת כבחירה, ולאחר מכן הוא מתממש החוצה.  התהליך הוא הדרגתי ומפגיש  עם החסימות הפנימיות שמונעות איזון. התאמת התהליך והכלים הטיפוליים/התפתחותיים בהם משתמשים לאישיותו של האדם  יכולים להעלות את מי שמוכן/ה ופתוח/ה  לכך על דרך המלך לשפע לסוגיו.

    אני מציעה תהליך של אימון רוחני לשפע.  ניתן לעשותו בקבוצה במפגשים פיזיים או בקבוצות אונליין ואפשר אחד על אחד בפגישות אישיות או בפגישות אונליין.

    מוזמנים לצפות בסרטון קצר בו אני מספרת על התהליך: השפע – התהליך והסדנה

    מוזמנים להאזין לפרק בפודקאסט "מדברות קריסטלים" העוסק בשפע:
    שפע – עניין של מודעות – פרק 11 של הפודקאסט

    מידע על סדנת-השפע

    *המעוניינים מוזמנים לפנות אלי, על ידי מילוי פרטים בתחתית הדף.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה