התעניינות לגבי מוצר

שורשים ושיעורים בזמן / ד"ר בריאן ל. וייס * ועוד

    X

    שורשים ושיעורים בזמן / ד"ר בריאן ל. וייס * ועוד

    כל ארבעת ספריו של הפסיכיאטר והסופר ד"ר בריאן ל. וייס מומלצים בחום. ספריו עוסקים בנושא חשוב שאינו מדובר מספיק: התפתחות דרך חזרה אחורה לחיים קודמים והתפתחות דרך חוויות שלא עברו עיבוד נפשי. ספרו הראשון “שורשים ושיעורים” הפך לרב מכר וחולל סנסציה כשבריאן וייס פתח חלון עבור מליוני קוראים בכל העולם אל העולם המופלא של רגרסיה לגלגולים קודמים.

    וויס הוא פסיכיאטר בהכשרתו והתחבר אל נושא שחזורי הגלגולים במקרה, כשהעביר מטופלת שלו רגרסיה בהיפנוזה. הספר "שורשים ושיעורים בזמן" מתאר את התהליך שעברה אותה מטופלת וכיצד הצליחה להפטר מהסימפטומים תוך כדי התהליכים של חיבור למאורעות מחיים קודמים שהבהירו לה את הסיבות אלמנטים שונים בחייה בהווה.

    במקביל לתהליכים שעברו אצלו  אלפי אנשים, מגלה וויס כשרון כתיבה לא-מבוטל והוא פרסם ספרים נוספים שתיעדו את עבודתו. עד כה ראו ארבעה מהם אור בעברית. ספרו השני “ריפוי בנבכי הזמן” הוא תיעוד דוקומנטרי של התהליכים השונים והסברים על איך זה בעצם עובד.

    בספרו “רק האהבה היא ממשית” הוא משתף אותנו בסיפור איחוד של נשמות קרובות מהעבר במציאות של היום. “מסרים מעבר לזמן” הוא ספרו הרביעי שיצא בעברית ובו הוא משתף אותנו בתהליך הרוחני שהוא עבר ועובר ובתובנות ששאב מתהליך זה ומהתהליכים שעברו אלפי מטופליו. הוא מתאר את האהבה כאנרגיית הריפוי המושלמת ומראה לנו איך לגייס את הכוח העצום הזה לעזרתנו.

    ספריו רבי-המכר של וייס תורגמו לעשרות שפות נמכרים במיליוני עותקים בעולם כולו. הוא מרבה להעביר הרצאות, מנחה סדנאות ומשתתף בתכניות רדיו וטלוויזיה. מצורפות להלן תמונות הכריכות של כל ארבעת הספרים המוזכרים בזאת.

    ריפוי בנבכי הזמן. ספרו השני של בריאן ל. וייס.

    רק האהבה היא ממשית. ספרו השלישי של בריאן ל. וייס

    מסרים מעבר לזמן. ספרו הרביעי של בריאן ל.וייס

     

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה