התעניינות לגבי מוצר

תזונת 801010 / ד"ר דאגלס גרהם

    X

    תזונת 801010 / ד"ר דאגלס גרהם

    “אם אתה לא חולה, זה לא בהכרח אומר שאתה בריא”. משפט מפתח חשוב שנאמר על ידי ד”ר דאגלס גרהם בספר 801010. השם הזה, המורכב מ-6 ספרות הוא מונח של גרהם לאורח חיים בריא שמבוסס על אכילת מזונות חיים במצבם הטבעי, כשההמלצה היא לאכול בצורה הבריאה ביותר לגוף שלנו.

    הנה התמצית של תזונת 801010 כפי שנכתב על עטיפת הספר: תזונת 80/10/10 היא תזונה המבוססת על מזון צמחי חי ודל שומן. זו תזונה עשירה בפירות וירקות טריים בצרוף כמות מוגבלת של אגוזים, זרעים ואבוקדו הנאכלים תמיד במצבם הטבעי. היא זכתה להיקרא תזונת 80/10/10 בשל יחס אבות המזון המומלץ :שומנים (10%) / חלבונים (10%) / פחמימות (80%) – (יחס קלורי, לא משקלי).

    יותר ויותר אנשים מבינים את הסיבות הרבות לעבור לטבעונות: חמלה על בעלי החיים במשקים המתועשים שעוברים תופת קשה מנשוא, אבל יש גם השלכות בריאותיות ואקולוגיות של תעשיית המזון מהחי. ניקוי הגוף והנפש על ידי המנעות מצריכה מן החי הוא מצב מנצח מכל כיוון אפשרי, אבל טבעונים רבים מבינים כיום שזה לא מספיק ורבים מאד מתחילים לסגל לעצמם בהדרגה תזונה חיה, אפשר לקרוא לזה “טבעונאות”, או “תזונת רואו”.

    אין ספק שתזונה זו הולכת כנגד כל המיתוסים הנפוצים, אך בעולם שבעזרתן של האינטרנט והרשתות החברתיות מתחיל לפקוח עיניים ולהכיר במציאות שלא בהכרח הולכת בקנה אחד עם זו שמנסים להקנות לציבור התאגידים שמונעים מאינטרסים כלכליים, שיטות חיים וחשיבה מוסריות ובריאות כמו 801010 מגיעות אל יותר ויותר אנשים. הספר מסביר את הכללים התזונתיים, עונה על שאלות נפוצות ועוזר למתעניינים להתקדם לאורח חיים בריא ונכון יותר.

    ד"ר דאגלס גרהם הוא אמריקאי, ספורטאי מנעוריו ומאמן ספורט. ממייסדיי תנועת המזון הצמחי החי המודרני. הוא סופר ומרצה מבוקש בנושא תזונת החיים המודרניים. 

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 16 שעלה ב-17/4/24 הוא פרק בו אנחנו עולות על שאלות של המאזינות/ים שנשלחו אלינו.

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה