התעניינות לגבי מוצר

אבא עשיר אבא עני / רוברט ט. קאיוסקי עם שרון ל. לכטר

    X

    אבא עשיר אבא עני / רוברט ט. קאיוסקי עם שרון ל. לכטר

    ספר מרתק זה עוסק בנושא חשוב: אינטליגנציה פיננסית. המחבר לוקח אותנו דרך ילדותו, שעברה עליו בנוכחותם המחנכת של שני אבות שונים: האב הביולוגי, ואב של חבר קרוב ממנו בחר לקבל חינוך פיננסי ובהשפעתו התחבר לתודעת שפע אמיתית.

    רב-מכר חשוב ומשפיע בו קיוסאקי מנתץ כמה מיתוסים נפוצים בנושא ההתייחסות לכסף ושגשוג. ההסברים שלו, בנוסף להיותם מובנים ופשוטים הם פוקחי-עיניים ומעוררי מחשבה. קיוסאקי מחלק את הידע והתובנות שלו עם כולנו וממליץ לנו לתת חינוך פיננסי לילדים שלנו עוד בגיל רך, כדי שייטמע בהם ויהיה חלק מההוויה שלהם כבוגרים.

    הוא מסביר את היתרונות של פרישה מעבודה יומיומית בגיל צעיר יחסית ומגלה לנו אמת חשובה שרק עשירים אמיתיים יודעים אותה: מהו ההבדל בין אנשים שעובדים עבור כסף לאלה שהכסף עובד עבורם.

    ספר חשוב זה שימש בסיס לסדרת ספרים מצליחים בנושא. כמו-כן בנה קיוסאקי משחק שממחיש את חוכמת החיים שלו שנקרא “קש פלואו” (Cash-flow).

    הספר שימש בסיס לסדרה של ספרים שפרסם המחבר, ספר נוסף מומלץ במיוחד הוא: "לפרוש צעיר לפרוש עשיר", בו רוברט קיוסאקי נותן מעבר לתפישת העולם גם כמה רעיונות מעשיים איך להגיע להישגים פיננסיים מרשימים בגיל צעיר יחסית. 

    לפרוש צעיר, לפרוש עשיר, מאת רוברט ט' קיוסאקי עם שרון ל' לכטר. הוצאת מטר

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 14 עלה ביום רביעי 20/3/24 בנושא: קריסטלים ופאנג-שואי עם האורחת ורד אליהו כהן. 

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה