התעניינות לגבי מוצר

דיאטת השלום העולמי / ד"ר וויל טאטל

    X

    דיאטת השלום העולמי / ד"ר וויל טאטל

    ספר פורץ-דרך זה פורסם לראשונה בשנת 2005 ובעברית ב-2012. הספר דן בהתפתחות המין האנושי והבראתו ברמה התודעתית-קולקטיבית, כשנקודת ההתייחסות העיקרית היא המזון שצורך האדם. המזון מובא פה כדרך החזקה ביותר להתחבר לחיים, לטקסים, למשמעות ולאיחוד האדם עם האנרגיות הסובבות אותו.

    על ידי התבוננות רחבה מנקודת מבט פיזית, נפשית ורוחנית עוזר לנו המחבר להבין טוב יותר את המציאות האנושית, בעיקר לראות את השורשים העמוקים של ההדחקות האנושיות המאפשרות ניצול כה עמוק ואכזרי של  אומה חלשה יותר ומעוטת זכויות: בעלי-החיים.

    המחבר מסביר הין היתר בצורה אקדמית ומחקרית איך נושא כה חשוב כמו התאכזרות לבעלי החיים הפך להיות חלק מהתרבות, משהו שנמצא במקרר והצלחת של כולנו, אך ייצורו נסתר מהעין ורחוק מהלב. כמו עוד כמה מובילי דרך הוא עושה את הקישור בין האוכל שמקורו מהחי, הייצור שלו והאכזריות הכרוכה בהשגתו גורמים במישרין ובעקיפין לנזק סביבתי, בעיות בריאות, אלימות אכזרית גם בין אנשים, עוני, רעב ומלחמות. הוא מסביר בצורה מושכלת ומנומקת איך המנעות מלצרוך מהחי היא הצעד הראשון והחשוב ביותר לשלום עולמי, שפע וטוב.

    ד'”ר וויל טאטל מתגורר כיום בקליפורניה ארה”ב. הוא בעל תואר שני במדעי הרוח מאוניברסיטת סן-פרנסיסקו ודוקטורט בפילוסופיה של חינוך מאוניברסיטת ברקלי. הוא גם פסנתרן מקצועי, מלחין ומורה. הוא הוסמך בקוריאה כנזיר זן בודהיסטי ובעל ידע ונסיון ביוגה, טאי-צ’י, מדיטציה, פיתוח האינטואיציה ואיזון רוחני.

    מדברות קריסטלים - הפודקאסט

    פרק מס' 14 עלה ביום רביעי 20/3/24 בנושא: קריסטלים ופאנג-שואי עם האורחת ורד אליהו כהן. 

    *להסרה – לחצו על המסך בכל מקום מחוץ למודעה